Prihodi od reklama u online sektoru su porasli 11 odsto u tromesečju od jula do septembra, pokazuju rezultati kompanije objavljeni danas.
Broj onlajn pretplatnika porastao je za 154.000 na 2,487 miliona u trećem tromesečju. Na godišnjem nivou to je rast od 59 odsto, navodi agencija Frans pres.
Rast broja pretplatnika je brži nego u prethodnom tromesečju, kada je se povećao broj pretplatnika za 114.000, dok je rast niži nego u prvom ovogodipšnjem tromesečju, kada ih je bilo 348.000 više, podstaknuto pobedom Donalda Trampa na predsedničkim izborima u SAD.
Dok su prihodi od reklama u onlajn sektoru porasli, opali su u papirnom izdanju lista, za 20,1 odsto.
Neto dobit kompanije je iznosila 32,2 miliona dolara u odnosu na 406.000 dolara godinu dana ranije.
Promet je porastao za 6,1 odsto na 385,6 miliona dolara sa porastom prihoda od pretplate za 13,6 odsto. Ukupni prihodi od reklama su medjutim opali za 9,0 odsto.
Grupa je navela danas da očekuje novi pad od 10 odsto prihoda od reklama u četvrtom kvartalu, ali 10 odsto rasta prihoda od pretplate.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.