Odluka o kojoj su dugo raspravljali finalizovana je izbijanjem koronavirusa, što je dodatno osiromašilo prodaju.
U saopštenju za medije, generalni direktor Ben Kon je rekao kako je prekid proizvodnje sadržaja i lanca snabdevanja usled pandemije koronavirusa postajao sve jasniji i kako ih je to nateralo da ubrzaju odluku o kojoj su dugo razmišljali.
Postavili su pitanje kako mogu da transformišu proizvod tako da bolje odgovara onome što danas potrošači žele.
„Počećemo da objavljujemo čitav naš sadržaj onlajn, uključujući Plejboj intervju i naravno naše duplerice“, najavio je Kon.
Nastavio je kako nije iznenađujuće da se navike korišćenja medija menjaju s vremenom.
Od 2021. godine u štampanom izdanju pojaviće se samo novi periodični formati poput posebnih edicija, navodi Kon, a prenosi britanski Miror.
Časopis za zabavu za odrasle osnovao je Hju Hefner 1953. godine, a u njemu su se našle između ostalih i Merilin Monro, Naomi Kembel, Kim Kardašijan i Sindi Kraford.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.