Specijalne programe na nacionalnim i kablovskim televizijama posvećenim izborima za Kongres i guvernerske položaje pratilo je više od 36 miliona Amerikanaca (tačnije, 36,1 milion), što je najveća gledanost još od 2002. godine, saopštio je Nilsen.
Pre četiri godine, analizu izbornih rezultata pratilo je 22,7 miliona gledalaca, dok je 2010. gledanost bila oko 35 miliona.
Prema podacima Nilsena, koje je objavio Foks njuz, taj kablovski kanal je u udarnom terminu, između 20 i 23 časa, gledalo 7,8 miliona Amerikanca, što je, kako ističe Foks njuz, „ u istoriji kablovskih njuz programa najveća gledanost programa posvećenog izborima koji se ne održavaju kada i predsednički“.
Njihovi kablovski konkurenti, CNN i MSNBC, imali su 5,1, odnosno 4,7 miliona gledalaca u „prajm tajmu“. Kod nacionalnih emitera najveću gledanost imao je NBC (5,7 miliona), ABC je pratilo 5,3, a CBS 3,9 miliona gledalaca.
Televizija Univision, koja emituje program na španskom jeziku, privukla je u utorak uveče 1,5 miliona gledalaca.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.