02. dec 2017.

Šef digitala BBC za Kurir: Vreme televizije je prošlo!

Vreme generacija koje su stasale uz televiziju sada je iza nas i uprkos tome što se ljudi plaše promena, činjenica je da će medije budućnosti kreirati mlada publika

Uoči povratka britanskog javnog servisa u Srbiju, Dmitrij Šiškin, urednik digitalnog razvoja BBC u Londonu, podseća da Britanci još mnogo treba da nauče o srpskom tržištu, kao i da će najveći izazov za njih predstavljati put do srca mladih, okrenutih ka društvenim mrežama i uvek željnih nečeg novog i drugačijeg.

Danas deluje da su novine rezervisane za stariju populaciju, dok ekrani mobilnih telefona i kompjutera umanjuju uticaj televizije.

– Digital utiče na sve sfere života. Sve televizije, radio i štampani mediji mogu mnogo da nauče od elektronskih medija, to je igra na duge staze, jer je prošlo vreme generacija koje su stasale uz televiziju. Ako se ne bavite mladom publikom, koja više ne gleda toliko televiziju, ako za vas nije čula ili joj niste relevantni, upašćete u velike probleme za 20 ili 30 godina, jer će vaš brend postati toliko nebitan da neće moći da održi korak. Zato mi živimo u veoma zanimljivo vreme, jer se upravo sada postavljaju temelji dugoročnog uspeha. Teško je, ja se bavim ovim poslom i svestan sam da se mediji menjaju, a ljudi ne vole promene jer ih se plaše. To je sve i psihološka igra, morate da ukrcate ljude na brod sa sobom, ali bez prisile.


Ceo intervju pročitajte na sajtu lista Kurir.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend