Kompanija je nadmašila očekivanja, a sve u skladu sa promenama koje su Tviter učinile lakšim za korišćenje i privukle veći broj ljudi.
Ukupni tromesečni prihodi kompanije su porasli za 11 odsto u odnosu na prethodnu godinu i iznose nešto više od milijardu dolara.
Ta brojka je, takođe, nadmašila očekivanih 996,7 miliona dolara.
Tviter je najveći rast prihoda zabeležio u Sjedinjenim Američkim Državama.
To je i najznačajnije tržište kompanije, koja će se ove godine, tokom kampanje za novembarske predsedničke izbore, suočiti sa izazovima kako da se bore protiv dezinformacija.
Ukupni prihodi Tvitera u SAD su porasli za 17 odsto, u poređenju sa 3 odsto porasta na svetskom tržištu.
Kompanija pokušava da poveća broj korisnika na različite načine, kao što su mogućnost da se zaprate određene teme ili brisanje uvredljivog sadržaja.
Prošle godine Tviter je uveo i mogućnost da korisnici sakriju određene komentare na svojim tvitovima.
Zbog rasta broja zaposlenih, porasli su i ukupni troškovi kompanije u prvom kvartalu, za 22 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Tviter je pažnju usmerio i na prikazivanje relevantnog sadržaja i notifikacija, što je dovelo do povećanja korisnika kojima se reklame prikazuju kada se uloguju na twitter.com ili uđu na Tviter preko aplikacije.
Ukupni prihod od reklama iznosio je 885 miliona dolara, što je rast od 12 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Tviter je u novembru zabranio političke reklame, što je povećalo pritisak na ostale društvene mreže da prestanu da objavljuju sadržaje koji sadrže netačne ili informacije koje mogu navesti na pogrešan zaključak.
U utorak je Tviter objavio da će koristiti upozoravajuće oznake za tvitove koji sadrže sintetičke informacije ili su uređivani na način da mogu da vode ka pogrešnom zaključku.
Takođe, Tviter će uklanjati takve sadržaje ukoliko postoji opasnost da nanesu štetu, prenosi Radio Slovodna Evropa.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.