„Reklame ne treba da odvraćaju od važnih razgovora o klimatskoj krizi“, navela je kompanija iznoseći svoju novu politiku.
Tviter nije kazao da će ova promena uticati na sadržaje koje korisnici postavljaju na ovu društvenu mrežu, koja je zajedno sa Fejsbukom na meti grupa koje pokušavaju da promovišu obmanjujuće tvrdnje o klimatskim promenama, navodi AP.
Objava se podudarila sa Danom planete zemlje.
Tviter je naveo da će saopštiti više informacija narednih meseci o tome kako planira da obezbedi „pouzdani, autoritativni sadržaj razgovorima o klimi“ u kojima učestvuju njegovi korisnici, uključujući od Međuvladinog panela o klimatskim promenama.
Izveštaji tog panela, koji podržavaju UN, o uzrocima i posledicama klimatskih promena predstavljaju osnovu za međunarodne pregovore o suzbijanju klimatskih promena.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.