U odgovoru dostavljenom N1, navodi se da obaveštenje koje se nalazi u okviru teksta nije obaveštenje kompanije A1.
„Zvanično obaveštenje koje koristimo u komunikaciji sa korisnicima, a koje vam dostavljamo na uvid, ne sadrži informacije o saradnji sa kompanijom United Media, niti pominje medije u njenom sastavu, kao što ne pominje ni druge medije. U pitanju je zloupotreba kompanijskog logotipa i u skladu sa tim ćemo preduzeti sve neophodne mere“, naveli su iz kompanije A1.
UM je saopštila da još jednom upozorava korisnike na potencijalno obmanjujuće prakse, koje su i ranije bile slučaj na srpskom tržištu vezano za distribuciju televizijskih kanala, kada su Telekom Srbija i Yettel pokušavali da obmanu korisnike netačnim informacijama o stanju prava za distribuciju kanala.
„Radi potpune informisanosti građana Srbije, upozoravamo ih da ovakve prakse potencijalno nanose značajnu štetu nosiocima prava, te da nije dozvoljeno poslovanje u distribuciji televizijskih sadržaja bez prethodnog regulisanja prava na odgovarajuće televizijske kanale“, navodi se u saopštenju.
United Media je upozorila sve učesnike na srpskom tržištu na dužnost istinitog obaveštavanja korisnika i zabranu obmanjujuće prakse, u skladu sa propisima Republike Srbije i legitimnim interesima nosilaca prava.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.