Hjuz je na onlajn konferenciji „Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”, rekao da je značajan deo medija pandemiju korona virusa prihvatio kao izazov za novu organizaciju rada i dostunost čitaocima preko interneta.
On je rekao da je za medije širom sveta u 2020. godini zajedničko to što svi imaju rad od kuće, što marketing u uobičajenom obliku nestaje, a da su se u isto vreme pojavile nove navike u radu od kojih će neke opstati i kada se pandemija završi.
„Petplata za onlajn izdanja medija izgleda da radi u bilo kom delu sveta, nema zemlje u svetu gde se to ne radi. Interent pretplata je jedan od načina kako se dolazi direktno do korisnika”, rekao je Hjuz i dodao da u tome prednjače dnevne novine, dok zaostaju magazini „koji treba da prođu veliki put da bi došli do toga”.
Prema njegovim rečima dve velike kompanije dominiraju u digitalnom oglašavanju – Gugl i Fejsbuk, a da je dobra vest to što će Gugl „konačno početi da plaća izdavače” tekstova i informacija koje objavljuje.
Hjuz je naveo da mediji treba da se pripreme za kraj pandemije, jer kada se ona jednom završi biće puno korisnika željnih sadržaja koji su im falili tokom pandemije.
Predsednik nemačkog modnog magazina „Burda international” Alfred Hajnce je rekao da taj magazin ima oko milion čitalaca, da je zadnjih deset godina u rad uvedeno 55 odsto novih aktivnosti, a da je „pandemija dramatično ubrzala promene”.
Konferencija „Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”, organizovana je u saradnji Ministarstva kulture Srbije, Propulsion fonda i USAID.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.