Kokai je rekao da “Mađar so” postoji više od 70 godina i da nije bilo nikad lošije i nekvalitetnije izveštavanje i da ono postaje sve gore i gore.
“Sa žaljenjem posmatram ono što se dešava u ovom listu. Mislim da je “Mađar so” na nekom dnu. Tendenciono, neobjektivno, jednostrano, a ponekad čak i lažno izveštavanje postala je praksa, postoji već godinama i postaje sve gore i gore”, kazao je Kokai za portal Magločistač.
On je rekao da „Mađar so“ već odavno ne objavlja svoju osnovnu funkciju – izveštavanje celokupne mađarske javnosti i podsetio na ranije negativno izveštavanje lista o migrantima.
“Objavljeni su članci koji šire mržnju, ali moram reći da, iako je bilo takvih članaka, ne vidim praksu u takvom izveštavanju”, kazao je Kokai.
Novinarka lista “Mađar so” Erika Kabok, u tekstu pod naslovom “1.000 evra ili zatvor”, koji je u ovom listu objavljen 8. januara, navela je da novim Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima vozače koji se ne pridržavaju propisa u saobraćaju očekuju drakonske kazne u iznosu od 1.000 evra.
Reč je o predlogu Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koji još uvek nije ušao u skupštinsku proceduru i o kojem se poslanici Skupštine Srbije nisu izjasnili.
Na pisanje lista o predlogu Zakonu o bezbednosti saobraćaja reagovao je i poslanik Saveza vojvođanskih Mađara (SVM) Balint Pastor koji je 10. januara na svom Fejsbuk profilu naveo da “Parlament nije usvojio ovakav zakon i da nema ovakvih drakonskih kazni”.
“Postojao je početkom jeseni ovakav predlog zakona ali nije bio na dnevnom redu Vlade Srbije, nije ušao u skupštinsku proceduru, prema tome, nema ni novog zakona”, napisao je Pastor.
Mađar so se ni nakon tri dana, 11. januara, u novom tekstu pod naslovom “Sad još ne” nije izvinio svojim čitaocima zbog dezinformisanja javnosti, već je u tekstu naveo da je ipak reč o predlogu pomenutog zakona koji još uvek nije ušao u skupštinsku proceduru.
(Magločistač)
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.