Kako je saopšteno, radi se „o izrežiranom scenariju koji je evidentno osmislila konkurencija „kompanija SBB je prodata kompaniji Telekom Srbija“, a korisnicima SBB se preporučuje da pređu na MTS usluge, jer „ćemo uskoro biti ista kompanija“. Nedeljama nas naši korisnici obaveštavaju da ih prodavci usluga kompanije Telekom Srbija uporno ubeđuju da je bolje da što pre zamene postojeću SBB opremu. O sličnim iskustvima pišu i građani Srbije na društvenim mrežama, navodi se u saopštenju.
Zaprepašćeni smo metodama koje se ovaj put koriste protiv kompanije SBB, jer ovakva strategija direktne obmane građana u borbi za korisnike, do sada nije zabeležena u Srbiji u oblasti telekomunikacija, dodaju iz ove kompanije.
Posedujemo dokaze o mnogobrojnim pokušajima prevare naših korisnika kojima se govori da je “MTS već kupio Total TV i da bi korisnici trebalo da vrate SBB opremu”, što je protivzakonito i ispod svakog nivoa poslovne komunikacije i etike. Zbog svega navedenog smo prinuđeni da se javno oglasimo i obavestimo naše korisnike i građane da kompanija Telekom Srbija nije kupila SBB, niti će se to dogoditi, stoji u saopštenju.
Kako navode iz ove kompanije, ponosni su na to što su SBB korisnici izuzetno lojalni toj kompaniji, jer ne žele da pređu na usluge Telekoma Srbija „i što dostojanstveno odbijaju da učestvuju u ovoj nepošteno smišljenoj podvali“. Istovremeno, moramo javno da upozorimo naše korisnike da se sada protiv njih i protiv nas samih koriste najprizemnija sredstva obmane. Drago nam je da su naši korisnici to jasno prepoznali i da nas redovno obaveštavaju o nasrtljivim, nelegitimnim i nasilnim pokušajima promene stanja na terenu, zaključuje se u saopštenju SBB.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.