Merenja pokazuju da je N1 tokom celog dana imala prosečan share 13,09 posto, dok je na drugom mestu TV Pink sa share-om od 12,38 procenata. Radiotelevizija Srbije (RTS) je, kako pokazuju merenja TVBeat-a, imala share 10,81, a Prva i O2 televizija 8,42 i 5,5 posto.
Specijalni program N1 televizije koji je realizovan u subotu povodom mitinga opozicije „Svi kao jedan – 1 od 5 miliona“ sa uključenjima uživo i gostima u studiju bio je najgledanija emisija u terminu od 16 do 18h sa share-om i do 27,82 procenata.
TVbeat je specijalizovana platforma za statističku TV analizu u realnom vremenu koja, mereći celu bazu gledalaca, a ne samo uzorak, daje precizne podatke o gledanosti određenog sadržaja ili kanala.
Merenja TVBeata su vrlo precizna, jer se vrše na povratnom signalu sa oko 340.000 set box uređaja u SBB mreži.
To je i osnovna razlika u odnosu na kompaniju Nielsen koja predviđa gledanost na osnovu piplmetara koji su ugrađeni u televizore u 880 domaćinstava u Srbiji.
TVBeat, zbog svoje preciznosti, koriste vodeći distributeri TV programa u Evropi, uključujući Veliku Britaniju, Španiju, Belgiju, Švajcarsku, Sloveniju, Hrvatsku, BiH, Srbiju i dr.
SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1.
Nije mi jasno zasto se RTS buni,pa vecina gledalaca N1 televizije uopste ne gleda RTS.
Cini se da je tih gledalaca sve vise, pa nek se ljudi sa RTS-e konacno zamisle!