Monitoring CIK obuhvatao je osam dnevnih listova: Kurir, Blic, Večernje novosti, Informer, Alo, Srpski telegraf, Politiku i Danas.
Kako se navodi, kandidati su zakupili ukupno 187 oglasa različitih dimenzija, u ukupnom iznosu od 44.726.350 dinara. Interesantno je da su se u tom periodu samo četiri od 11 kandidata oglašavala u štampi.
Najviše novca od izdavanja oglasnih prostora uzeli su Kurir, u iznosu od 10.878.800 dinara, Blic 8.190.400, Srpski telegraf 6.180.000, Novosti 5.704.800, Informer 5.647.200, Alo 3.979.200 i Danas 365.950 dinara, piše u saopštenju.
Od 11 kandidata u posmatranom periodu oglašavali su se Aleksandar Vučić, Vuk Jeremić, Vojislav Šešelj i Milan Stamatović.
Najveći broj oglasnog prostora zauzeo je Vučić sa 137 oglasa, a slede Jeremić sa 26 i Šešelj sa 23 oglasa. Stamatović je imao samo jedan oglas.
Prema računici CIK, Vučić je za to izdvojio daleko više novca od ostalih kandidata – 30.950.400 dinara, a na drugom mestu je Jeremić sa 7.660.750 dinara.
Od svih kandidata jedino se Jeremić oglašavao u listu Danas, gde je na oglašavanje izdvojio 365.950 dinara, dok se u Informeru i Srpskom telegrafu nije oglašavao. Šešelj se oglašava u Kuriru, Srpskom telegrafu i Informeru, a za oglasni prostor je platio 5.915.200 dinara.
Stamatovića je jedan oglas u Blicu koštao 200.000 dinara.
Kako većina kandidata nije želela da govori na temu finansiranja političke kampanje, nije transparentno koliko i iz kojih izvora su kandidati finansirali oglašavanje u dnevenoj štampi, zaključuje CIK.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.