Glavna i odgovorna urednica novog političkog nedeljnika "Radar" Vesna Mališić otkrila je da će prvi broj izaći u četvrtak, 14. marta.
Tržište
06. mar 2024.
Frilenseri – nevidljivi za zakonodavstvo i medijsku zajednicu u Srbiji
Slobodni novinari i fotografi su u gorem položaju od svih koji su zaposleni u medijima, jer su nevidljivi za zakonodavstvo, ali i medijsku zajednicu u Srbiji, zaključak je sastanka frilensera održanog u Udruženju novinara Srbije (UNS).
Tržište
04. mar 2024.
„Vreme“ saznaje: Većinski vlasnik prodaje udeo u Junajted grupi
Kako „Vreme“ saznaje, investicioni fond BC Partners je pokrenuo proces prodaje većinskog udela u Junajted grupi. Na upit „Vremena“ izvršnom direktoru grupacije nismo dobili ni potvrdu ni demanti
Tržište
04. mar 2024.
Ko su vlasnici medija u Srbiji: Predstavljena nova baza medijskog vlasništva
Novi Monitor medijskog vlasništva (Media Ownership Monitor – MOM) Srbije pripremili su BIRN Srbija i Global Media Registry. Baza podataka nudi informacije o medijima, kompanijama – izdavačima medija i krajnjim vlasnicima.
Tržište
27. feb 2024.
Izdavači medija od 2025. godine APR-u će dostavljati još četiri dokumenta
Od naredne godine izdavači medija biće u obavezi da Registru medija koji se vodi u Agenciji za privredne registre (APR) dostave još četiri nova dokumenta, a koja se odnose na rodnu ravnopravnost, zaštitu uređivačke politike, zapošljavanje osoba sa invaliditetom, kao i obezbeđivanje sigurnog radnog okruženja, predvideo je Zakon o javnom informisanju i medijima (ZJIM).
Tržište
13. feb 2024.
Čitaoci su predložili, United media odlučila: Novi nedeljnik zvaće se – „Radar“
Tržište
12. feb 2024.
Mališić: Svi novinari i urednici NIN-a prešli u United Media
Doskorašnja zamenica glavnog urednika NIN-a Vesna Mališić potvrdila je da su svi novinari i urednici štampanog izdanja tog nedeljnika prešli u United Media.
Tržište
07. feb 2024.
„Ne uklapamo se u viziju novih vlasnika“: „Buđenje“ skinuto s Radija S, jedan čovek umrežio sve stanice
Slušaoci emisije „Buđenje“ u utorak ujutro nisu čuli dobro poznat glas Dragana Ilića i Dejane Milović Buhe, pošto je Radio S posle 10 godina rešio da prekine saradnju.
Tržište
29. jan 2024.
Reklamiranje RTS-a u tabloidima – razrađena strategija za „prelivanje“ novca režimskim medijima
Tržište
29. jan 2024.
APR: Mediji imaju rok do 4. februara da registruju podatke
Agencija za privredne registre podseća izdavače medija na obavezu da registruju podatke o mediju do 4. februara ove godine, propisanu Zakonom o javnom informisanju i medijima („Službeni glasnik RS“, br. 92/2023).
Tržište
24. jan 2024.
Jelena Drakulić Petrović: NIN sam kupila, nije mi poklonjen, „Ringier“ napravio transparentu prodaju
Tržište
24. jan 2024.
A1 priznaje da nema UM kanale u ponudi i kaže da im je logo zloupotrebljen
"Zvanično obaveštenje koje koristimo u komunikaciji sa korisnicima, ne sadrži informacije o saradnji sa kompanijom United Media", saopštili su iz A1
Tržište
23. jan 2024.
United Media: A1 obmanjuje potrošače
Prema informacijama dostupnim United Media, operator A1 Srbija najavljuje građanima Republike Srbije izgradnju sopstvene optičke mreže davanjem obaveštenja koja prete da ih dovedu u zabludu, a vezano za navodnu strategiju ponude usluga kablovske televizije koja podrazumeva i distribuciju informativnih i sportskih kanala United Media (Sportklub, N1, Nova S itd), saopštila je UM.
Tržište
18. jan 2024.
Građani mogu da predlože ime novog nedeljnika koji će uređivati novinari koji su napustili NIN
Tim United Media koji će osmisliti i lansirati novi nedeljnik, a koji čine gotovo svi članovi redakcije NIN koji su kolektivno dali otkaz, spreman je da završi važan deo posla.
Tržište
18. jan 2024.
Legendarni „National Geographic“ ugasio se u Srbiji i Hrvatskoj
Tržište
18. jan 2024.
Milan Ćulibrk: O NIN-u i još koječemu
Tržište
17. jan 2024.
Mališić: Novinari NIN-a su bili glavna meta svih Vučićevih medija, poslanika i svih političara u SNS
Tržište
17. jan 2024.
„To se ne radi nigde u svetu“: Šta RTS zapravo plaća milionima koje je potrošio na reklamiranje u tabloidima?
Radio televizija Srbije (RTS) je, prema podacima Portala javnih nabavki, prošle godine potrošila nešto više od 77.8 miliona dinara sa PDV-om za usluge oglašavanja, objavilo je juče Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS).