Kako se dalje precizira u saopštenju SBB je ograničio gledanje filma na realno vreme, bez mogućnosti naknadnog i ponovljenog gledanja i onemogućio gledanje sadržaja putem EON aplikacije u realnom vremenu na mobilnim telefonima, tabletima i računarima, upravo u svemu postupajući po zahtevu RTS-a, pa je jasno da je RTS pogrešio adresu i da je optužbe za pljačku morao da uputi Telekomu Srbija.
Umesto da objasni da li su i zašto operatori koji posluju u okviru Telekom Srbija grupe odstupili od izričitog uputstva RTS-a, koje je SBB, ponavljamo, u potpunosti ispoštovao, RTS je ponovo ušao u spiralu obmana i neistina, što kao javni servis svih građana Srbije ne bi smeo da radi.
Građanima Srbije se neprimerenim rečnikom plasiraju potpune neistine gde javni servis sebi dozvoljava da u tablodnom stilu SBB kompaniju naziva “pljačkašima”,”paranoicima” i “nevinom žrtvom nečastivih sila”.
Ovakav neprimereni odnos RTS-a prema SBB kompaniji, ali i javnosti koja se opravdano pita zašto su
SBB korisnicima ukinuli pravo koje su imali korisnici Telekoma, bilo gde u svetu podrazumevao bi kompletnu ostavku rukovodstva i celog Upravnog odbora. Svi ti ljudi svojim imenom i prezimenom stoje iza ovog skandaloznog saopštenja, kojim je napadnut SBB samo zato što je otvoreno pitao RTS da objasne da li su za njih SBB korisnici građani drugog reda.
Ovakvo ponašanje rukovodstva Radio Televizije Srbije koje favorizuje Telekom i njegove aplikacije, a SBB neosnovano napada iako je u potpunosti postupio po njihovom sopstvenom zahtevu, jeste, verujemo, tema za pravosudne organe. RTS bi tada imao priliku da objasni zašto diskriminiše građane koji su pretplatnici različitih operatora, zaključuje se u saopštenju.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.