„Svedoci smo svakodnevne negativne medijsko-političke kampanje protiv Telekoma Srbija i naših poslovnih partnera koju sprovodi poslovno-interesni lobi na čelu sa tajkunima Draganom Đilasom i Draganom Šolakom”, naveo je Telekom u saopštenju.
Prema stavu te kompanije, cilj takvih napada je sprečavanje uspona Telekoma Srbija, koji „očigledno utiče na sve lošije poslovne rezultate i sve veću zaduženost Junajted grupe”.
„Napadaju se isključivo poslovni potezi Telekoma Srbija koji jačaju kompaniju i njenu poziciju na tržištu, a to su kupovina kablovskih operatora, ulaganje u medijski sadržaj i izgradnja optičke infrastrukture”, samtra kompanija
Telekom je ukazao da su prvo u fokusu bile njihove akvizicije kablovskih operatora, a kada je celokupna javnost shvatila da je ta kupovina ispravan i isključivo tržišni poslovni potez, bez izvinjenja su se preorijentisali na napade na naša ulaganja u medijske sadržaje namenjene našim korisnicima.
Kompanija je navela da je strateški poslovni odnos sa jednim od vodećih digitalnih sistema, na čelu sa Wireless Media, odličan poslovni potez i da posle skoro 16 godina saradnje odgovorno tvrdi da je to partnerstvo u potpunosti opravdano i doprinosi i nastupu na tržištu i budućoj vrednosti Telekoma, uz napomenu da je Wireless Media poslovni partner i Junajted grupe.
„Bilo koji dokument Telekoma Srbija dostupan je svakoj nadležnoj instituciji. Ugovori su tajna isključivo za konkurenciju i za sve one koji imaju interes da ruše našu kompaniju i pokušaju da zadrže monopolsku poziciju kroz neformalne represivne poluge i industrijsku špijunažu”, navodi se u saopštenju.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.