Vizuelni identitet će biti promenjen odnosno, modernizovan i prilagođen najnovijim svetskim standardima kada je reč o dizajnu i grafičkim elementima.
Ova promena nastupila je nakon detaljnog planiranja i analize, postavljanja strategije za dalje unapređivanje rada i jačanja pozicije ove kuće čija se vizija poslovanja ne odnosi samo na domaće već i na svetsko tržište. Sprovedena su i brojna istraživanja koja su pokazala da su ispitanici pozitivno ocenili promenu koja će uslediti u svim segmentima – vizuelnom, programskom i u samom nazivu.
Rukovodstvo kompanije poseduje bogato iskustvo u modernizovanju i postavljanju svih medijskih platformi, i nakon uspešnog rebranding-a i pozicioniranja Prve televizije i Play radija, na red je došla još jedna promena koja je bila logična i očekivana. Uz puno poštovanje prema svim vrednostima koje je simbolizovala televizija B92 u koju je utkano mnogo emocija i uspomena, zatvara se krug jednog prošlog vremena i strateški se određuje pravac ka budućnosti i svim izazovima koje donosi nova era TV industrije, a sa njom i sve brži protok informacija i promena navika gledalaca.
Ono što je važno napomenuti, jeste da brend B92 nastavlja da živi na sajtu b92.net koji ostaje kao takav i neće se menjati. O2 televizija će imati svoj zaseban sajt.
Novi programski koncept svakako je iziskivao nova vizuelna rešenja koja će se, verujemo, dopasti našoj publici. Programski sadržaj biće obogaćen novim emisijama, filmovima i serijama iz najbolje svetske produkcije. Dobro poznata TV lica ostaju u timu ali se veoma brzo očekuju i nove voditeljske snage.
Poput kiseonika bez kojeg nema života, verujemo da će novi, bogati program O2 televizije biti neizostavni i svakodnevni deo svakog doma.
Kako su dobili dozvolu za promenu imena? jasno je sada da su „prodaje kapitala“ B 92 od 2011 do danas zapravo bile kupovine dozvole za emitovanje, što je bilo Zakonom zabranjeno.