Facebook funkcija objavljivanja tesktova unutar te društvene mreže od 12. aprila će biti dostupna „izdavačima svih veličina, bilo gde u svetu“
Svi koji se bave produkcijom online sadržaja, bez obzira na veličinu organizacije i lokaciju, od aprila će moći koristiti usluge Facebookovog servisa Instant Articles, koji tekstove objavljuje direktno unutar mreže i sa autorima sadržaja deli prihode od reklama koji ga prate, najavljeno je na službenom blogu kompanije.
Sistem Instant Articles predstavljen je u maju prošle godine s namerom bržeg učitavanja sadržaja uvezanih na Facebook, što je rešeno ugovorima sa izdavačima koji su pristali da se njihove vesti i drugi sadržaji objavljuju direktno na Facebook, umesto da vode na njihove web sajtove.
Programu se od tada priključio niz velikih medijskih kuća, kao New York Times, Guardian, National Geographic, BuzzFeed i BBC News, pa se smatra dovoljno uspešnim da bude proširen i ponuđen svim korisnicima mreže. Do otvaranja pristupa u aprilu, Facebook nudi uputstva za kreiranje sadržaja za tu platformu.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.