U vreme kada se u offline svetu granice ojačavaju zidovima i bodljikavom žicom, u online realnosti one sve više blede. Samo par meseci nakon najvećih tržišta na svetu, oglašavanje na trećoj najpopularnijoj društvenoj mreži u regionu prešlo je pola sveta i zauzima mesto i na našim tržištima
Pozicije Instagrama su verovatno jače nego što mislite, imajući u vidu da iza svega stoji Facebook i da je uz tu pomoć Instagram nedavno prestigao Twitter došavši do 400 miliona korisnika na globalnom nivou. Svi su izgledi da će isti trend brzo preći slabašne granice i izmeniti medijsku sliku Interneta i na Balkanu. Svakako bi trebalo imati u vidu da je Instagram u poređenju s ostalim društvenim mrežama mlađi kada se posmatra prosečna starost korisnika, kao i više okrenut korišćenju na mobilnim telefonima.
Sistem za oglašavanje je očekivano zasnovan na Facebook-ovom, pa su i formati oglasa slični. Klijentima Direct Media-e u regionu od danas su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači.
Formate oglasa pogledajte na netokracija.rs
Koje ciljeve može da ostvari Instagram kampanja?
Apsolutno sve što i ostali društveni mediji mogu, imajući u vidu ograničenje dosega. Odličan je za mlađe ciljne grupe, a rezultatima kampanje će doprineti činjenica da ovaj medij za sada nije pretrpan reklamama. Ciljevi koji su definisani u sistemu za vođenje kampanje su clicks to website, mass awareness, app installs i video views.
Bez oklevanja možemo da kažemo da će Instagram kampanje biti sjajna podrška Facebook kampanjama i kreativnim oglašivačima koji do sada nisu imali mogućnost da iskoriste svoj potencijal na društvenim mrežama.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.