Facebook je pre nekoliko meseci najavio borbu protiv takozvanih „clickbait“ naslova, a ovih dana će i pustiti novi algoritam koji bi vaš News Feed trebalo da očisti od sada već toliko dosadnih i besmislenih „nećete verovati“, „a onda se dogodio preokret“, „a onda se dogodilo čudo“ i ostalih naslova
U novoj borbi protiv naslova koji „namerno izostavljaju ključne informacije i kojima se obmanjuju čitaoci“, Facebook će klasifikovati vebsajtove, pamtiće fraze koje se često koriste, pa bi algoritam trebalo iz dana u dan da postaje sve efikasniji.
„Naš cilj je da obezbedimo autentičnu komunikaciju na našoj platformi, istinita komunikacija je jedna od vrednosti News Feeda. Ljudi su nam rekli da žele da čitaju autentične, istinite priče. Zato naporno radimo na tome da lakše razumemo kakve priče ljudi vide kao takve, kako bismo mogli da im ih pružimo što više“, najavio je Facebook.
Ranije je bilo priče i o mogućnosti da korisnici sami prijavljuju naslove koji obmanjuju ili namerno kriju informacije kako bi iznudili klikove, a biće zanimljivo posmatrati kako će se Facebookov algoritam ponašati na srpskom medijskom nebu.
Foto: theodysseyonline.com
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.