Magazin „Liceulice“ koji prodaju socijalno ugrožene osobe koje teško dolaze do zaposlenja, sada je pred gašenjem. Časopis izdaje istoimeno udruženje koje ima za cilj ekonomsku, kulturnu i socijalnu inkluziju i smanjenje siromaštva
Magazin Liceulice postoji od 2010. godine. Izlazi jednom u dva meseca u 5.000 primeraka. Prodaje se na ulicama i javnim mestima kroz posebno organizovanu mrežu uličnih prodavaca.
Liceulice funkcioniše po principu fonda koji svoju misiju vrši prikupljajući sredstva od individualnih i korporativnih filantropskih davanja, kao i iz javnih i privatnih fondova.
Sredstva iz gradskih i republičkih fondova su im nedostupna, a ostali su, kažu, i bez podrške donatora i kompanija s kojima su sarađivali.
Glavni i odgovorni urednik magazina Milosav Marinović ističe da nikada nisu živeli u blagostanju, ali da nisu ni dizali paniku što je možda, kaže, bila greška.
„Ovakav projekat mora da proživi neko vreme da bi stigao na neku meru kada može da bude samoodrživ. Mi smo na korak dva od toga“, rekao je Marinović za RTS.
Ukazuje da raste prodaja, kao i broj učesnika uključenih u proces, ali da je potrebno najmanje dve do tri godine podrške kako bi postali samoodrživi.
Kroz proces prodaje je prošlo oko 250 ljudi. Svakog dana u Beogradu i u još nekoliko gradova izađe oko 30 do 50 ljudi da prodaje magazin, rekao je Marinović.
Iako je situacija loša postoji potreba za povećanjem tiraža.
„Neka građani kupuju, preplaćuju se i prate naše apele koji će se nastaviti. Zavisimo od građana i zbog njih postojimo“, rekao je Marinović pozvavši kompanije da makar i skromnim iznosom pomognu opstanak Licaulice.
Magazin apeluje na sve da donacijama podrže njegov opstanak i izlazak 32. broja. Osim kroz donacije, navode da se taj časopis može podržati i kroz pretplatu ili kupovinu majica iz njihove kolekcije Štenderaj.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.