Predstavnici RTV Vranje i Radio Subotice izrazili su danas zabrinutost za sudbinu tih medija, nakon isteka roka za privatizaciju, budući da nisu dobili nove vlasnike
Bivši direktor RTV Vranje Zoran Veličković rekao je, na panelu „Da li se nazire kraj privatizacije medija“, u okviru Media Marketa, da je pitanje šta će biti posle 31. oktobra sa medijima koji su za sad uslovno prodati i nemaju pravo na podelu besplatnih akcija, a kupac odustane.
„RTV Vranje je u problemu, šta ako 3. novembra kupac odustane? U kom će statusu ostati mediji čiji ugovori, iz bilo kog razloga, budu poništeni“, zapitao je Veličković.
Direktor Radio Subotice Ljubiša Stepanović rekao je da postoji realna mogućnost da se taj medij ugasi od 1. novembra, jer je teško da će radio, koji emituje program na tri jezika sa tri odvojene redakcije, nastaviti da postoji preuzimanjem besplatnih akcija.
Sa druge strane, nova vlasnica Studija B, Ružića Krdžić rekla je da je privatizacija te kuće dobar primer i da su tokom procesa prodaje bili ispoštovani svi rokovi.
Kako je objasnila, osim 500.000 evra koliko je koštao Studio B, pred novim vlasnicima je i ulaganje od 350.000 evra u naredne dve godine, kao i isplata dugovanja i tekućih troškova.
„Studio B je brend i smatramo da tu ipak može da se napravi dobar posao, jer mi smo pre svega investitori. Studio B će svakako ostati gradski servis“, rekla je Krdžić.
Ona je, međutim, kao zamerku na proces privatizacije, navela lošu procenu vrednosti medija, smatrajući da se pre svega vrednovala oprema.
„Procena vrednosti medija je urađena loše, u slučaju Studija B vrednovala se oprema koja je takva da odmah možemo da je bacimo, a zapravo najviše vrede brend, tradicija, ljudi, kultne emisije“, rekla je ona.
Foto: RTV
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.