Udruženje regionalnih televizija NOVA MREŽA SRBIJE, po gledanosti je odmah iza nacionalnih televizija. Ovo je zaključak agencije IPSOS Strategic marketing, posle kontinuiranog projekta merenja medijskog auditorijuma na području Republike Srbije
Dejan Radosavljević, izvršni driektor IPSOS Strategic marketinga, ističe da su članice Nove mreže Srbije, uspele da se po vidljivosti kod građana izbore za drugo mesto, iza nacionalnih emitera i preteknu po gledanosti sve ostale etarske i kablovske televizije. Iako dosežu do nešto manje od 50% teritorije Srbije,“vidljivi“ su bili za oko 800.000 građana (11% populacije), a u „svom dvorištu“, to jest u 92 grada i opštine koje oficejelno pokrivaju, za oko 750.000 građana, to jest 20% stanovništva.
Agencija Ispos je u ovom slučaju građane anketirala preko telefona. Radi validnosti istraživanja, kod 4.100 ispitanika sa teritorije cele Srbije, što na godišnjem nivou generativno obezbeđuje uzorak od 50.000 ljudi, ispitivali su konuzimranje svih registrovanih televizija, od nacionalnih, preko kablovskih, do svih registrovanih lokalnih i regionalnih.
U Novoj mreži Srbije, ne kriju zadovoljstvo ovim prvim rezulatatima istraživanja, koje će se nastaviti do kraja godine.
“Ovi rezultati, verujemo, doneće jedan novi marketinški pogled na regionalne televizije”, ističe Miroslav Paunović, predsednik udruženja Nova mreža Srbije i vlasnik Televizije Mag i dodaje da posle ovih rezultata očekuje i reakciju tržišta, martketinških agencija, koje prepoznaju kapacitet i potencijal regionalnih televizija.
“Sigurni smo u budućnost udruženja Nova mreža Srbije, zato što ne postoji brži, jeftinij i efikasniji način da se dođe do potrošača i strateških ciljnih grupa. Ostaje nam da vidimo da li će svoj interes u svemu ovome naći najveće marketinške agencije i oglašivači”, zaključuje Paunović.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.