Radio-televizija Srbije promovisala je novu, jesenju programsku šemu. Biće novina na svim televizijskim i radio programima, u čemu će posebnu podršku pružiti i Muzička produkcija. Kao i do sada, gledaoci RTS-a biće u toku sa najznačajnijim vestima iz sveta politike, ekonomije, kulture, sporta i muzike
Kulturno-umetnički program akcenat stavlja na nove serije i prepoznatljive emisije. Zabavni program izdvaja tri nove emisije iz sveta zdravlja, filma i mode, kao i popularne kvizove. Kao i do sada, RTS će biti najaktuelniji u praćenju sportskih dešavanja.
Prvi čovek Radio-televizije Srbije kaže da je od svih medijskih servisa u regionu RTS najgledanija televizija, što će ostati i narednih godina.
„Štednja nije jedini razlog zašto smo uspeli. Jedan od važnih razloga zašto smo uspeli – zato što posle mnogo godina imamo stabilno finansiranje RTS-a. Obaveza Vlade Srbije, po Zakonu o javnim servisima, jeste da omogući dovoljno i stabilno finansiranje. Vlada Srbije je konačno ispunila, posle dugo godina, jednu od tih obaveza – stabilno finansiranje, a ja verujem da će u narednoj godini ispuniti i ovaj drugi deo – dovoljno finansiranje, kako bi RTS bio još bolja televizija, imao još bogatiji program, imao još bolju sliku i bio vidljiv u celom svetu“, rekao je generalni direktor RTS-a Dragan Bujošević.
Ove jeseni biće 68 sati novog serijskog programa. Zabavni program, kao najskuplji u RTS-u, najavljuje i dalje kvalitetan sportski i muzički program, kao i kvizove.
„Imamo nove emisije u zabavnoj redakciji – o zdravlju ‘RTS ordinacija’, o modi za sve žene Srbije ‘Lice i potpetice’. Nova emisija u filmskoj redakciji ‘Velika iluzija’ će privući filmofile“, kaže Olivera Kovačević, glavna i odgovorna urednica Zabavnog programa.
Drugi program RTS-a biće pojačan novim i arhivskim serijama i filmovima domaće i strane proizvodnje. U jesen ulazi s novim konceptom, u cilju boljeg kvaliteta i veće gledanosti.
I Radio Beograd unosi novine u svoj program, pre svega u Jutarnji i noćni.
„Novi format, nova muzika na Dvestadvojci. Približavanje društvenim mrežama, spoj radija i društvenih mreža. Videćemo šta ta alhemija novo donosi“, rekao je direktor Radio Beograda Milivoje Mihajlović.
Sa 10 sati dnevnog programa, Informativni program ostaje najaktuelniji i najgledaniji. Ovo je samo deo jesenje televizijske šeme, koja će se razvijati ka novogodišnjem i božićnom programu i planovima za narednu godinu.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.