Agencija za privatizaciju Srbije juče je sa marketinškom agencijom Maksim medija potpisala ugovor o prodaji beogradskog javnog radiodifuznog preduzeće Studio B
Ugovor su potpisali direktor Agecije za privatizaciju Ljubomir Šubara i suvlasik Maksim medija Ljubica Krdžić, koja je rekla da su „osnovni planovi novog vlasnika da Studio B ostane servis građana Beograda, ono što je bio i do sada„.
„Želimo da to bude informativna kuća i mislimo da u tom smeru i ide. Neće biti drastičnih promena u smislu kultnih emisija koje su i obeležile Studio B, one će u svakom slučaju ostati„, istakla je ona.
Krdžićeva je ocenila da je Studiju B potrebna modernizacija tehnike „koja je u veoma lošem stanju“ i najavila da će prvi korak novog vlasnika biti da unapredi tehniku, kako bi program mogao da se dobro gleda.
Podsetila je da je kupoprodajnim ugovorom i predviđeno da novi vlasnik u roku od godinu dana u modernizaciju Studija B uloži dva puta po 175.000 evra.
Na pitanje da li će smanjivati broj zaposlenih, Krdžićeva je rekla da je Maksim medija ugovorom obavezan da dve godine iz tehnoloških organizacionih i ekonomskih razloga ne smanjuje broj zaposlenih.
„Da li ćemo iz nekih drugih razloga predviđenih zakonom smanjivati broj zaposlenih to ćemo da vidimo u odnosu sa samim zaposlenima, ko je za šta zainteresovan„, rekla je Ljubica Krdžić, koja je sa suprugom Milošem vlasnik beogradske marketinške agencije Maksim medija.
Ona je još dodala da Maksim medija, prema kupopodajnom ugovoru, treba da novac za Studio B uplati u roku od osam dana.
Studio B je prodat je za 530.000 evra beogradskoj marketinškoj agenciji Maksim medija u čijem sastavu radi više radio stanice, među kojima su Hit FM s nacionalnom frekvencijom, gradski Jat, kao i TDI i Karolina. Ta firma se i jedina javila na javni poziv za privatizaciju Studija B.
Foto: Fonet/Aleksandar Levajković
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.