Krajnji rok za privatizaciju javnih glasila je 30. jun. Do sada, Agenciji za privatizaciju, dostavljeno je ukupno 128 pisama zainteresovanih, a aukcija medija, očekuje se krajem ovog meseca.
Za manje od pola godine, država bi trebalo da se povuče iz 79 medija. Iako se finansira sa 50 odsto iz gradskog budžeta, a 50 odsto kroz marketing, Studio B više neće plaćati prestonica.
„Mi jesmo gradski brend i jesmo neko ko zaista postoji dugi niz godina, ove godine proslavljamo 45 godina, mislim da zaista imamo mnogo toga da ponudimo i ljudstvo i naše iskustvo je ono što možemo da gledamo kao sam profit u ovoj privatizaciji“, kaže Ivana Vučićević, direktor Studija B.
Direktorka Vučićević kaže da je procena kapitala završena kao i sva dokumentacija, jedan broj ljudi uzeo je socijalni program za koji je Beograd izdvojio novac. Novog vlasnika, čekaće sa 220 zaposlenih.
„Novinari ne smeju da ćutke gledaju privatizaciju i trebalo bi barem da pokušaju i na taj način spasu svoj medij. U suprotnom biće dosta novinara bez posla i medija koji će biti zatvoreni, kaže Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a.
Dobra vest je da postoji obaveza za svakoga ko kupi određeni medij da zadrži osnovnu delatnost pet godina.
Bez obzira na to kojim modelom od ponuđena tri će mediji biti privatizovani, do 1. jula, ostalo je manje od šest meseci. U Agenciji za privatizaciju kažu da u narednih mesec dana očekuju i početak aukcije za medije.
Privatizacija očekuje i Tanjug, Večernje Novosti, Politiku… Spisak koji smo dobili iz Ministarstva privrede govori da je zainteresovanost za većinu medija slaba.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.